Megújult adatvédelmi tájékoztatónkat ide kattintva tekintheti meg.

- A www.monobrand.hu online webáruház a MONOBRAND Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság üzemeltetésében van (továbbiakban: "szolgáltató" vagy "vállalkozás").
- A szolgáltatót nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
- Nyilvántartásba vételi szám: Cg. 01-09-883290
- A szolgáltató cég neve: MONOBRAND Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
- A szolgáltató székhelye: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
- A tárhelyszolgáltató neve székhelye: Hosting-Solutions Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 1041 Budapest, Závodszky Zoltán u 29.
- A tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@hosting-solutions.hu


I. A megrendelések leadása a monobrand.hu internetes webáruházban elektronikus úton történik. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a szolgáltató elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A szerződéskötés csak magyar nyelven lehetséges.

II. Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a szolgáltató a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.

III. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.

IV. A szerződés nem írásba foglalt szerződés, távollévők között kötött szerződésnek minősül, a megrendelés iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma.

V. A szolgáltató nem vállal felelősséget az önhibáján kívüli esetleges rendelés nem teljesítésből, késésből, a szolgáltatás leállásából vagy üzleti és/vagy magántermészetű információk elvesztéséből, ill. egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

Ügyfélszolgálat: ha bármilyen kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal munkaidőben (hétköznap 9.00 - 18.30 óráig)
Tel: 06703640001
E-mail: info@monobrand.hu


Válassza ki az Önnek tetsző termékeket, majd tegye a kosárba, a "KOSÁRBA TESZ" gomb megnyomásával. Ezután töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot utána pedig válassza ki a fizetés módját, majd kattintson a "MEGRENDELÉS" gombra a lap alján. A MEGRENDELÉS gomb megnyomását megelőzően a szolgáltató felhívja vevő figyelmét különösen az alábbiakra:
- a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;
- a szerződés szerinti termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről vagy - ha a termék vagy szolgáltatás jellegéből adódóan az ellenértéket nem lehet előre ésszerűen kiszámítani - annak számítási módjáról, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról vagy a postaköltségről), vagy ha e költségeket nem lehet ésszerűen előre kiszámítani, annak a ténynek a feltüntetéséről, hogy további költségek merülhetnek fel;
- A gomb megnyomása fizetési kötelezettséggel járó megrendelést jelent.

Végül az Öntől kapott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, mellyel igazoljuk a megrendelés beérkeztét. Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott valamelyik üzletünkben, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük a Vevő felé, hogy nem tudjuk teljesíteni a megrendelését.

Csomagjainkat a DPD futárszolgálat szállítja házhoz. A futár átadja a csomagot, Önnek pedig a futár részére készpénzben kell a termék ellenértékét kifizetnie.

Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk és a Megrendelőt csak az üzleteinkben szolgáljuk ki. Erről azonban az érintettek külön tájékoztatást kapnak.

Az átutalási megbízás kitöltéséhez szükséges cégadataink:
Monobrand Kft.
Cím: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
Cégjegyzék szám: 01-09-883290
Adószám: 13985581-2-42
Közösségi adószám: HU13985581
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank: 12010453-01162337-00100006
S.W.I.F.T kód: UBRTHUHB


Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 10-14 óra között.

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott valamelyik üzletünkben, ebben az esetben e-mailben, vagy telefonon jelezzük a Vevő felé, hogy nem tudjuk teljesíteni a megrendelését.

A házhoz szállítás Magyarország egész területére, egységesen 1000,- Ft költséggel történik a DPD futárszolgálattal. 50.000,- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.*

Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is, itt azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot ( munkatárs ,szomszéd).

Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. (Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni!) A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik. Cégünk a szállítást a rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül teljesíti, amennyiben probléma merül fel ezzel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk értesíti Önt!


1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Monobrand Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő..5, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással (szolgáltató) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Monobrand Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

A szolgáltató a termékekre jótállást nem vállal.


Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

MONOBRAND Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
e-mail: info@monborand.hu
Tel: 06703640001

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha a fogyasztó a szerződés alapján terméket vett át Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ide kattintva letöltheti a elállási/felmondási nyilatkozatmintánkat.


Panaszkezelés

A panaszügyintézés (ügyfélszolgálat) helye:
MONOBRAND Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
e-mail: info@monborand.hu
Tel: 06703640001

A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Online vitarendezési platformt (ODR)
ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr
Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.

Békéltető testület eljárása

A szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A vevő fogyasztói jogvita esetén jogosult az illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Az eljárásra a fogyasztó (vevő) lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó (vevő) belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás (szolgáltató) vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A testületek elérhetőségét megtalálhatja a bekeltetes.hu oldalon.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület látja el a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti tagállami online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait.

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság eljárása

A fenti hivatalok fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértések esetén kereshetőek fel érdemben. Ilyennek minősülhet, ha a szolgáltató, kereskedő nem ad választ a fogyasztó panaszára, megtéveszti a fogyasztót, vagy egyéb jogsértést követ el. Nem tartozik a fogyasztóvédelmi hatóság illetékességi körébe a fogyasztó és a kereskedő közötti vitás kérdés rendezése. Elérhetőségek: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

A szolgáltatónál nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.


Kellemes vásárlást kívánunk!

*Felhívjuk minden kedves vásárlónk figyelmét, hogy kuponos vásárlás esetén a kupon értékének levonását követően megmaradt összeget vesszük figyelembe az 50.000,- Ft feletti összeghatár után járó ingyenes szállításhoz!



30%-os KEDVEZMÉNYKUPON

Iratkozz fel a mononbrand hírlevélre, mi pedig megajándékozunk egy azonnal használható kuponkóddal mellyel jelenlegi akciónk keretében 30% kedvezménnyel vásárolhatsz Tamaris szandált és papucsot 06.18 éjfélig!

Vezetéknév *

Keresztnév *

Email cím *

Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot. *

MONOBRAND HÍRLEVÉL

Vezetéknév *

Keresztnév *

Email cím *

Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot. *

Az ingyenes Monobrand hírlevéllel mindig naprakész lesz:

Új termékek

Exkluzív kiemelt ajánlatok

Stílus és divat trendek

Akciók/kedvezmények

Összes női cipő
ÚJ női cipők
AKCIÓS női cipők
Pumps
Magassarkú
Oldalt nyitott
Flamenco
Szling
Balerina
Zárt félcipő
Csizma
Bokacsizma
Melegbéléses
Sportcipő
Nyári cipő
Átmeneti cipő
Téli cipő
Összes kiegészítő
ÚJ kiegészítők
AKCIÓS kiegészítők
Minden táska
Shopperek
Hátizsákok
Kézi táskák
Alkalmi táskák
Válltáskák
Karkötők
Pénztárcák
Sálak
Sapkák
Cipőápolók
Zoknik
Ajándékutalvány
Övek
Összes cipő
Akciós cipő
Pumps
Oldalt nyitott
Flamenco
Szling
Balerina
Szandál
Papucs
Zárt félcipő
Csizma
Bokacsizma