Megújult adatvédelmi tájékoztatónkat ide kattintva tekintheti meg.

1. Hogyan fizethetem ki a megrendelésemet?
Online bankkártyás fizetésre és utánvétre is van lehetőséged. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg, utánvét esetén a megrendelt árut a futárnak kell kifizetned a megrendelésed átvételekor bankkártyával vagy készpénzzel.

2. Nem lett rám jó a cipőm, nem tetszik, mit tegyek?
A megvásárolt terméket a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted és mi visszautaljuk a termék értékét. Mindenképpen töltsd ki az elállási nyilatkozatot. Ide kattintva letöltheti az elállási nyilatkozatmintánkat.

3. Ha mégsem szeretném megvásárolni a terméket, mennyi időn belül küldhetem vissza a megrendelést?
A megvásárolt terméket a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül küldheted vissza. Mindenképpen töltsd ki az elállási nyilatkozatot. Ide kattintva letöltheti az elállási nyilatkozatmintánkat.

4. Mit csináljak, ha nem azt a terméket küldték ki, amit rendeltem, például rossz méretet, színt küldtek vagy gyártási hibás a termék?
Amennyiben rossz terméket kaptál, futárt küldünk a visszaáruért és jóváírjuk a rossz termék összegét vagy küldünk csereterméket amennyiben van még raktáron a megrendelt termékből.

5. Tönkrement a cipőm, mit tehetek?
A Tamaris cipők minőségére fél év garanciát tudunk vállalni. Ha viselés közben a vásárlástól számított 6 hónapon belül gyártási hibát veszel észre a cipőn, küld vissza raktárunk címére a cipőt, bevizsgálás után javítjuk vagy cseréljük a terméket vagy visszautaljuk számodra a hibás termék értékét. A cipő viselésének következtében létrejött változásokat nem áll módunkban javítani vagy jóváírni.

6. A megrendelésem hiányosan érkezett meg, mit csináljak?
Sokszor - főleg utolsó páros termékek esetében - nem tudjuk garantálni a termékek kiküldését. Amennyiben online fizettél, úgy visszautaljuk a termék árát, utánvét esetében a számla végösszege nem fogja tartalmazni a kérdéses termék árát.

7. Milyen címre küldhetem vissza a terméket?
MONOBRAND Kft. 1152 Budapest, Szentmihályi út 137. Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

8. Vissza szeretném küldeni a terméket, amit online már kifizettem. Mit kell tennem?
A megrendelt árut a szokásos módon, kitöltött elállási nyilatkozattal együtt küld vissza címünkre, a visszaküldött áru értékét a nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra fogjuk elutalni a visszaérkezéstől számított 14 napon belül.

9. Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
Amennyiben a terméket még nem adtuk át a futárszolgálatnak, úgy tudsz cím változtatást kérni az info@monobrand.hu címen.

10. Nem érkezett meg a rendelésem, mit csináljak?
Érdeklődj az info@monobrand.hu email címen, kérünk mindenképpen mellékeld a rendelés azonosítódat.

11. Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Ellenőrizd a spam fiókodat, amennyiben oda sem érkezett visszaigazolás, úgy rendelés azonosítóval együtt érdeklődj az info@monobrand.hu e-mail címen.

12. Még nem küldték ki a csomagot, de szeretném törölni a megrendelést.
Az info@monobrand.hu címen tudjuk a rendelést törölni, amennyiben még nem adtuk fel a futárszolgálatnak.

13. Mennyi időn belül fogják szállítani a megrendelést?
A megrendelések kiszállítását 5 munkanapon belül vállaljuk





logo
Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot.
Hozzájárulok ahhoz, hogy a Monobrand Kft. hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően. *