Megújult adatvédelmi tájékoztatónkat ide kattintva tekintheti meg.

Honnan tudom, hogy az adott termék rendelhető-e?
Webshopunkban csak a saját raktárunkban vagy üzleteinkben lévő termékeket áruljuk, így amit kosárba tudsz tenni, az rendelhető termék. Webshopunk kínálata naponta frissül.

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő cipőméretet?
Minden termék alatt feltüntetünk egy általános mérettáblázatot, illetve bizonyos termékek alatt kifejezetten az adott modell méreteit.

Hogyan tudok rendelést leadni?
A termék oldalán válaszd ki a megfelelő méretet, színt és mennyiséget, majd tedd a kosárba. A pénztár oldalon a megrendelés gombra nyomva tudod erősíted meg a vásárlásodat, amit regisztrációval vagy anélkül is meg tudsz tenni. Amennyiben regisztrálsz, nemcsak az aktuális, hanem régebbi vásárlásaidat is nyomon tudod követni.

Hogyan fizethetem ki a megrendelésemet?
Jelenleg kétféleképpen fizetheted ki megrendelésedet: online bankkártyás fizetésre és utánvétre is van lehetőséged. Az online bankkártyás fizetések a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül valósulnak meg, utánvét esetén a megrendelt árut a futárnak kell kifizetned a megrendelésed átvételekor bankkártyával vagy készpénzzel.

Mennyi időn belül szállítják ki a megrendelést?
A megrendelések kiszállítását 5 munkanapon belül vállaljuk. Kivételes helyzetekben, például akciós időszakok után, a rendelés teljesítése akár 10 munkanapig is eltarthat.

Még nem kaptam meg a megrendelésemet, de szeretném lemondani. Mit kell tennem?
Írj egy emailt az info@monobrand.hu címre a lemondásról a rendelés azonosító számmal együtt. Ha utánvéttel rendeltél nincs további teendőd. Amennyiben a megrendelésedet online kifizetted, mi 5 munkanapon belül a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül visszatérítjük számodra a lemondott rendelés értékét.

Már átvettem a megrendelést, de mégsem szeretném megvásárolni a terméket. Mennyi időn belül küldhetem vissza?
Akár utánvéttel, akár online fizetéssel vásároltál, a terméket a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül küldheted vissza és mi visszautaljuk a termék értékét a visszaáru beérkezésétől számított 14 napon belül. Mindenképpen töltsd ki az elállási nyilatkozatot. Kattints ide a letöltéshez!

Milyen címre küldhetem vissza a terméket?
MONOBRAND Kft.
1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.


Mit csináljak, ha nem azt a terméket küldték ki, amit rendeltem, például rossz méretet, színt küldtek vagy gyártási hibás a termék?
Amennyiben rossz terméket kaptál, futárt küldünk a visszaáruért és jóváírjuk a rossz termék összegét vagy küldünk csereterméket amennyiben van még raktáron az eredetileg megrendelt termékből.

Tönkrement a cipőm, mit tehetek?
A Tamaris cipők minőségére fél év garanciát tudunk vállalni. Ha viselés közben a vásárlástól számított 6 hónapon belül gyártási hibát veszel észre a cipőn, küld vissza raktárunk címére a cipőt, bevizsgálás után javítjuk vagy cseréljük a terméket vagy visszautaljuk számodra a hibás termék értékét. A cipő viselésének következtében létrejött változásokat nem áll módunkban javítani vagy jóváírni.

A megrendelés hiányosan érkezett meg, mit csináljak?
Sokszor - főleg utolsó páros termékek esetében - nem tudjuk garantálni a termékek kiküldését. Amennyiben online fizettél, úgy visszautaljuk a termék árát, utánvét esetében a számla végösszege nem fogja tartalmazni a kérdéses termék árát.

Elfogyott a termék, amit megrendeltem de már kifizettem online bankkártyás fizetéssel. Hogyan kapom vissza a pénzemet?
Kollégáink értesíteni fognak arról, hogy a terméket nem tudjuk szállítani. Neked nem kell tenned semmit, a nem teljesíthető megrendelések esetén 5 munkanapon belül a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül visszatérítjük számodra a rendelés értékét.

Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
Amennyiben a terméket még nem adtuk át a futárszolgálatnak, úgy tudsz cím változtatást kérni az info@monobrand.hu címen.

Nem érkezett meg a rendelésem, mit csináljak?
Érdeklődj az info@monobrand.hu email címen, kérünk mindenképpen mellékeld a rendelés azonosítódat.

Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Ellenőrizd a spam fiókodat, amennyiben oda sem érkezett visszaigazolás, úgy rendelés azonosítóval együtt érdeklődj az info@monobrand.hu e-mail címen.





logo
Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot.
Hozzájárulok ahhoz, hogy a Monobrand Kft. hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően. *